Kokořínské cyklostránky
velokokorin.info

..:: Trasy v okolí Lhotky ::..

Zvětšit mapu
1. Vydáme-li se od lhoteckého nádraží směrem Kokořín, narazíme asi po 200 metrech v úrovni tábora na cestu odbočující doleva. Je to bývalá vlečka do Střednic, která příjemně stoupá lesem až k silnici od Chloumku do Střednic. Tady můžeme odbočit doprava po neudržované asfaltce mezi poli do Vysoké. Každá část je asi 2-3 km dlouhá

2. Projedeme-li po červené kolem lhoteckého rybníka dostaneme se na křižovatku čtyř lesních cest. Cesta nejvíce doprava je slepá (končí u žel. trati), druhá cesta v pořadí vede údolím nejprve pozvolna do kopce a ke konci se zvedá o něco více. Dříve než vystoupí z lesa, setká se z cestou, která z křižovatky odbočuje jako třetí a má opačný průběh. Nejdříve dost do kopce a pak skoro rovina. Poté co se cesty setkají máme na výběr buď pokračovat pod tratí do Střem, nebo se dát prudce doleva a vrátit se prudším sjezdem na červenou za Štampach. Tyto cesty nejsou moc dlouhé (1-2 km).

3. Po sjetí ze skal za rybníkem Štampach se dostaneme na cestu, po které se můžeme dostat do Nebužel. Nejprve lesem a potom doleva podle polí. Když na okraji Nebužel odbočíme doleva dojedeme z kopce na silnici od Kroužku do Nebužel. Vzdálenost je zhruba 5 km.